Çağrı Merkezi Çözümleri
Çağrı Merkezi, en basit anlamı ile müşteri temsilcilerinizin müşterilerinizden gelen çağrılara cevap verdiği noktadır ve müşteri temsilcileri de müşterilerinizi arayabilir. Çağrı Merkezi hizmeti kurum içinden veya dışından sağlanabilir.
Sohbet, e-posta veya kısa mesaj yazılımlarını kullanan tüketici sayısındaki artış müşteri deneyimini (CX) kökten değiştirdi.
Karmaşık sorunları çözmek için en iyi yol hala birebir görüşmeler olsa da, bu değişim nedeni ile çağrı merkezleri de dönüşüm baskısı altındadır. Bir çok çağrı merkezinin, e-posta, sohbet veya kısa mesaj gibi servisleri de entegre etmesinin yanı sıra ses odaklı çağrı merkezleri de artık müşteri temsilcisi ile konuşmaya gerek kalmadan, harika bir müşteri deneyimi sağlayan, kişiselleştirilmiş self-service hizmetler sunuyor.
Sistaş, çağrı merkezi çözümlerinin lider sağlayıcısı olarak, sesi ve dijital etkileşimi destekleyen çözümler sunmaktadır. Sistemleriniz ile entegre edilen çözümlerimiz, müşteri ile olan tüm iletişiminizi bir bütün olarak görmenizi, çözümü hızlandırmanızı ve ilk temasın daha verimli olmasını sağlar.