Kurumsal İşgücü Optimizasyonu
Müşteri hizmetlerine yönelik beklentilerin artması; birçok organizasyonun kendi iletişim merkezlerine, arka ofis ve şube operasyonlarına gelen farklı türdeki ve değişen hacimdeki işleri çalışanlarına verimli bir biçimde dağıtmalarını zorlaştırmaktadır. Kurumlar sıklıkla telefon görüşmesi, web sohbetleri, talep formları, kredi başvuruları, e-posta, sosyal medya mesajları ve sırada bekleyen kişiler gibi işleri yapacak doğru sayıda, uygun vasıflı kişileri bulmak için uğraşırlar. Böyle bir ortamda, farklı işlev alanlarında iş yükü, personel görevlendirme ve ilişkili süreçlerin dengelenmesi etkili müşteri hizmetleri sunmak için kritik öneme sahip olabilir.
Sistaş, kurumların birleştirilmiş, kurumsal bir işgücü yönetimi çözümü kullanarak hizmet düzeyi hedeflerini gerçekleştirmek için çalışanlarını verimli bir şekilde planlayabilmesini sağlar. Müşteri temas noktaları boyunca işin, kişilerin ve süreçlerin bütünsel görünürlüğünü ve yönetilebilirliğini sağlar.
İş: Farklı hizmet düzeyindeki beklentilere sahip farklı türdeki çalışmaları (tek adım, birden çok kişiye tek adım, çok adımlı) yönetin
İnsanlar: Becerileri, yetenekleri, tercihleri ve çalışma kurallarıyla birlikte farklı yerlerde bulunan kişilerin kullanılabilirliğini yönetin
Süreçler: İşin nasıl yapıldığına ve iş kalemlerinin durumuna ilişkin görünürlük kazanın